Mum Part Time Work At Home. Earn USD 7397 Per Month.

Berita Malaysia News Weekly hari ini melaporkan seorang ibu yang telah kehilangan kerjanya tahun lepas akibat dari kemerosotan ekonomi mampu menjana pendapatan antara USD 7000 hingga USD 8000 sebulan dengan hanya bekerja part time dengan komputer. Citra Yusuf seorang ibu dengan tiga anak dari Kuala Lumpur tidak menyangka percubaannya untuk menjalankan perniagaan dengan internet dapat menampung gaji bulanannya melebihi pendapatan ketika masih bekerja. Sila lihat entry Citra Yusuf

" Biasanya saya mendapat pendapatan sebanyak USD 7000 hingga USD 8000 sebulan secara online. Saya terdesak kerana diberhentikan kerja secara mengejut ketika itu. Saya menceburi perniagaan internet ini bukan kerana hendak kaya cepat. Saya hanya inginkan pendapatan sah yang boleh menampung perbelanjaan saya dan keluarga". 

" Sudah tiba masanya orang-orang diluar sana memanfaatkan jalur lebar untuk tujuan menambah pendapatan daripada digunakan untuk pekerjaan yang sia-sia.


Ulasan

Catatan Popular