Hari Pembukaan Tutti Frutti Kuala Selangor

Hari ni nak share pasal Hari Pembukaan Kedai Tutti Fruity di Kuala Selangor, Kedai makanan yogurt aiskrim yang sebelum ini hanya didapati di bandar-bandar besar sahaja.

Dengan wujudnya kedai makanan ini maka bertambahlah lagi koleksi kedai makanan moden di Bandar Kuala Selangor selepas Mcdonald, Pizza Hut dan KFC. Tutti Frutti ini juga telah disahkan halal oleh JAKIM.Lihat disini . Saya dan keluarga juga tidak melepaskan peluang untuk berkunjung ke tempat tersebut. Ditambah lagi dengan promosi hari pembukaan yang menawarkan diskaun sehingga 50 % kepada pelanggan bermula 2 hingga 3 November 2012. 


Tutti Frutti ini menawarkan aiskrim yogurt pelbagai perisa seperti tembikai susu, coklat, vanila, berry dan bermacam-macam lagi. Semua pelanggan akan diajar bagaimana nak buat aiskrim yogurt ni sebab semuanya layan diri. pilih je mana suka. Besar aiskrim besar la duitnya.. he he he..




Aiskrim yang telah diambil akan ditimbang untuk menentukan harganya. Inilah Tutti Frutti pilihan saya untuk kali pertama ni. Ada Tembikai susu, berry dan vanila tambah kacang, kismis dan lain-lain. Harganya RM 13. Kalau tak promosi rasanya mau dekat RM 30. Takpe la.. nak rasa kan...! 






Ulasan

Catatan Popular